Tuesday, December 18, 2012

tiada mood berblog


woww I'm impress .. Sudah lama tidak singgah menjenguk blog terchenta ni. Awww rindu dia yg pink .. haha [^____^] 


Tanpa sedar atau tidak , pejam celik pejam celik akhirya sudah hampir tiba ke penghujungnya cerita tahun 2012 .. Tiada ku sangka begitu cepat masa berlalu. Begitu cepat masa berlalu sehingga aku tidak berkesempatan update entri.Masa yang berlalu  dipenuhi dengan rasa cemburu dan kemalasan yang melampau untuk menaip. Ye , aku akui aku sudah malas nak menaip padahal dulu itulah kegemaranku. HAHAHA  :|

Dengan adanya kerajinan menaip aku gagahkan jejari untuk menaip. Cehhh ! [-_____-]
Biarpun tiada motif atau tujuan, cuma terasa kejam pada diri sendiri * betapa malasnya aku * .LOL.
Kiranya ini entri pertama untuk bulan 12 2012 since bulan 11 haritu tak terupdate blog ni. Woww mood ke laut terus untuk berblogging. Ada jugak member yg tercari2 di facebook, fofular jugak aku kan??? [mohon muntah baca ayat yg di bolt tu] Ok takpe , aku terperasan sendiri je :P

 rasanya mood aku untuk menaip ni sudah berkurang. Maka dengan rela hati, dgn bantuan hasutan hati dan minda maka setakat ni je entri untuk kali ni. OKBYE :P

____________________________________________________________


7 comments:

  1. mmg betul2 lama nih.. smpai nama blog dah tukar pun x prasan...hihihi...welcome back dear.. :)

    ReplyDelete
  2. Miche.. Jgn la pergi laut..kita naik kapal terbng syok sikit.. Kapal selam ngak enak :) hehehe.. Pujuk hati tu rajin menulis ok cik hunny =>

    ReplyDelete
  3. Lama betul tak der mood..hehehe

    ReplyDelete
  4. lorh... try la rajin2 kan diri taip mcm dlu2... hehee ^^

    ReplyDelete
  5. adoi..akma pun lme xsinggah sini..mood blogging bole la takat ni 50-50 hehe

    ReplyDelete
  6. jadi flower hunny gik nektok..aih..rindu amek ngan ktak eh...hehehe

    ReplyDelete
  7. huhu,nk menulis ni kena ada mod kan?kalau xde,mmg xjalan la pnulisan kite ni..hee :)

    ReplyDelete

Copyright© Design by Michelle MarshmallOw 2014 ツ