Sunday, March 9, 2014

Blogger tidak beridentiti


Macam mana nak mulakan intro sesebuah blog? Aku dah lupa semua tuk.Erkk nampak tak permainan tu? hahaha.. Seriously memang long long longgg time giloss tak bukak blog
apatah lagi update blog. Kesian blog ni ... tsk tsk tsk LOL. ***pernah je bukak 

Kisahnya macam ni jelah yeee .. hahaha.Aku ni bukan la blogger pemes macam korang kan.
Sebab tu la aku tak kisah sangat nak blogging selalu tapi serious memang rindu jugak nak
blogging macam "dolo dolo" kata Tegar. Back to the tajuk post tu, sebenarnya aku rasa
aku lah blogger paling tidak beridentiti.hahaha tergeli hati pulak.. Sebab apa aku kata
macam tu? Pertama, sebab blog aku ni selalu bertukar macam power ranger.Kalau
je rasa tuan blog ni tak puas hati maka akan tukar lagi lah. Huuuu T_T Nama blog pun asyik bertukar je kan.memang tak ade lah aku tersenarai sebagai blogger. Hahaha

Kedua, sebab aku memang jenis orang yang tak berpuas hati.Blog yang sekarang ni baru je aku edit,tu pun masih belum berpuas hati. Huhhh *mengeluh sendiri* :P Blog yang sebelum
ni edit by blogger Aimishafiqah.Cantik, aku suka tapi "serperti yang saya katakan tadi" aku
bukan jenis yang cepat puas hati. Sorry Aimi, aku dah menyusahkan ko dengan coding2 blog yang perghhh memeningkan ni. Tapi aku bayar dia okkk... haahahaa.Jangan salah faham pulak, aku bukan tak suka Aimi edit,aku suka sebab tu aku suruh dia edit.kan??

Ketiga,sebab mood berblog kelaut.. Bila dah mood macam tu blog ternoda pun tak peduli.
Hahaha.. Sekarang ni muncul pun sekejap2 je kot,tak boleh nak selalu bukak laptop.Virus
malas menular dalam diri,malas nak meghadap laptop ajeee. Baik online guna hp Nokia 3310 aku tu jeee...

Nampak tak betapa aku blogger yang tidak beridentiti? Hahaha.. Hanya yang betul2 alert dengan blog aku je la akan kenal aku. Tak gituu? Agaknya pun aku dah dilupakan.Bajet hot pulakkkk. LOL !! Tapi aku tetap ingat blogger2 yang selalu keep in touch dgn blog aku dan aku jugak. Heeeeee **tersengeh busuk**

Ok, Got to goo babehhh. See ya..Lots of loveee !!

XOXO


3 comments:

  1. Haha, takpe, janji ingat password blog ok dah.

    ReplyDelete
  2. cantik blog ne....simple kemas dan sejuk mata memandang..kalau blog cik tu memang hancusssss habis...

    ReplyDelete
  3. Bukan xbidentiti.. cuma blom jumpa visi bblog jaa tuu.. insyallah bila ada matalamat dlm bblog, lbh mudah nak hasilkn penulisan.. heheh

    ReplyDelete

Copyright© Design by Michelle MarshmallOw 2014 ツ