Wednesday, October 17, 2012

berakhir sudah

hye uolls..

Sedih memang sedih.. Tipu la kalau putus cinta tak sedih.

 ****************
Mulanya aku seakan-akan tidak percaya dgn apa yg berlaku walaupun pd hakikatnya aku tak mampu terima kenyataan bahawa segalanya berpunca dariku sendiri. Dia pergi jua tinggalkan aku terkapai2 ditengah lautan,kelemasan.Hehehe.. Teganya dia tinggalkan aku padahal dia telah berjanji tidak akan meninggalkanku. Itulah manusia tidak pernah berpegang kepada janji.Alasannya dia sudah tidak tahan dgn ku..Mungkin aku bersalah tp bila aku fikir 'ahh kita berdua sama sahaja' Tetapi biarlah aku yg bersalah tp andai kau benar2 cinta tidaklh perlu kau tinggalkan aku.Biarlh,aku tak mau menunding jari pd org lain andai benar aku bersalah.







sungguh aku berasa kecewa.Saban hari aku menangis.Puas aku memujuk tapi hatinya keras,sekeras batu.Tiada lg kasih sayangnya.Aku merasa dia benar sudah berubah padahal baru semalam rasanya aku bermesra dengannya.Betapa hancur hatiku. Tapi aku harus kuat,kuat menghadapi perpisahan ini.Walaupun aku rasa sungguh kehilangan,kosong hidupku tanpa dia.

 Aku bangkit,dan aku mula berdendam pada yg bergelar lelaki.Aku berjanji pada diriku 'akanku hancurkan hati lelaki yg mendampingiku' Itu janjiku.Aku mula mendekati lelaki walaupun aku tidak rela melakukanya.Walaupun hanya melalui hp dan fb saja sudah cukup memuaskan hatiku.Aku seronok pula dgn permainanku hingga sedikit sebanyak aku  tidak memikirkan dia lg.Aku mula melupakan dia.Ya aku semakin melupakan dia.Apatah la aku melihat dia bahagia bersama temannya.Aku cemburu. Dia pula tidak pernah contact aku lg.Nampaknya dia memang sudah tidak menyayangiku lg.
 Aku pula terus dgn rencanaku sehingga aku rasa bosan dalam keadaan itu.

Aku inginkan dia yg terakhir dlm hidupku tp dia pergi jua.Terasa sia2 saja selama ini.Aku bangkit,aku lupakan segalanya.Aku tidak mau mana2 lelaki mendekatiku. Aku harus menerima kenyataan bahawa dia bukan milikku lg. Walaupun rindu sering mengundang hatiku.Saat2 bersama dia tidak bisa aku lupakan sehingga dalam mimpi aku menangis dan realitinya aku benar2 menangis bila aku terjaga dari lenaku.Buat apa aku rindu sedangkan dia tidak merinduiku.

 Sekali lg aku nekad.. Saat kubina tembok kekuatan melupakan dia  mengapa dia datang bertandang.Dia datang lg saat aku mula melupakan dia.Sehingga kami berjumpa sejak sekian lama tidak bersua.Masa itu aku dapat merasakan masih ada rindu antara kami.Sekali lg aku dan dia bersama semula.Tiada salahnya membuka lembaran baru kiranya perpisahan dulu salahku.Biarlh aku betulkan keadaaan itu.Ahhh sesungguhnya aku masih sayang kepadanya.

 

********************************

  Itulah kisah 2 tahun lalu,kali pertama perpisahan berlaku antara kami.Terlalu banyak perpisahan antara aku dan dia.. Cuma aku mengharapkan hubungan ini akan kekal selamanya. Selagi dia tidak membahagi cintanya selagi itu aku menunggunya.Tetapi pasti andai dia membahagi cinta tidak mungkin aku berpaling lg.Aku pasti cintaku mati saat itu juga.Noktah! Rasanya tidak mahu lg mencintai yg lain.Hanya dia..

 

ADIOS
_______________________________________________

13 comments:

  1. Kalau dah jodoh, tak ke mana. Hopefully hubungan tu makin teguh;)Suwitt je bila boleh jumpa balik.. Rasanye kalau yg lama dtg balik, pyh nye. Benci tak pernah ada, cume ada yg lebih serasi bila bersama.

    ReplyDelete
  2. err...ak baca jer tp xtau nk komen apa...mohon rujuk pakar2 di grup FB ppp, masih ada cinta ya :P

    ReplyDelete
  3. tagging u here lalink..:D
    http://onakdayungbiopar.blogspot.com/2012/10/anniversary-giveaway-by-alyzafisolcom.html

    ReplyDelete
  4. tagging u more lalink hope to c u join segmen again.. melambong2 cam dolok..:D
    http://onakdayungbiopar.blogspot.com/2012/10/segmen-jom-blogwalking-bersama-merapu.html

    ReplyDelete
  5. aku mohon kau pergi berjumpa pakar hati untuk rawat hati kau yang terluka itu...
    boleh dijahit maybe...

    ReplyDelete
  6. haha pandai sungguh mael lambong berjiwang karat.huh bahaya ni nanti jangkit karatnye kat aku.haha ape2 pn moga kau bahagia selalu..all the best in ur life :)

    ReplyDelete
  7. tag http://angellovesoldier.blogspot.com/2012/10/saya-nak-menang-doodle.html

    ReplyDelete
  8. da da...jgn sedih2..nnti akan ada cinta baru..iktu cara eca..cari skandal reramai.hahahaa

    ReplyDelete
  9. cerita pakjoe datang terjah di blog nie... 4 c joe bg dekat blog nie cute,cun,comel,cantik niceeeeeee entry ..terjah sini sama k ada mcm2 tip tuto pakjoe nk kongsi dgn tuan blog..lg 1 klo tuan blog komen dekat blog pakjoe sekali pakjoe kn bls blk komen dekat blog nie,http://pakjoe-pakjoe.blogspot.com/2011/12/korang-semua-jomlah-join-this-group.html

    ReplyDelete
  10. walau apepown terjadi,jgn berdendam..xbaik :)

    akak doakan hubungan kamoo berdua kekal ye..hepi selalu! :D

    ReplyDelete

Copyright© Design by Michelle MarshmallOw 2014 ツ