Wednesday, July 3, 2013

Tiada pengganti


Hello the bloggers!

Setiap pertemuan pasti ada perpisahan ,
Setiap yang hidup pasti akan mati.
Semoga arwah tenang di sana ..

23 Jun lepas nenek pergi selamanya.Saat-saat bersama nenek sentiasa dalam ingatan.
Sejak hari pertama pemergian nenek , hati sudah mula rasa rindu.
5 bulan menahan sakit , tak dapat bangun, baring 24 jam ..Makan mandi semua anak-anak beri.
Aku tahu nenek kuat , aku tahu nenek masih ingin bersama anak dan cucunya.
masih terngiang di telinga bila nenek kata
"masih teringin nenek berkumpul bersama kamu semua tapi nenek sakit ...."

nenek , kau tiada pengganti. sayang nenek selamanya. sobs!

"Di mana sahaja kamu berada, kematian akan datang menemuimu, walaupun kamu
 berada dalam benteng yang tinggi lagi kukuh."
pinjam kata-kata Izzue Islam.

Jangan ditanya kenapa aku menghilang , mengapa aku menyepi.
tapi serius aku rindu nak berblogging , ada masa nanti aku akan kembali.
*bajet retis*

XOxo




20 comments:

  1. Inna lillahi wa inna ilaihi raajiu'n

    ReplyDelete
  2. saat2 bersama tu lah yang di ingat selalu...alangkah best nya kalau dapat di elangi9 saat2 manis bersama mereka kannn...

    ReplyDelete
  3. Yang hidup pasti pergi..ini lumrah dunia.
    Kita yg hidup ni...ingatinya.....

    ReplyDelete
  4. Salam Takziah.. Semoga mici tabah.. ^__^

    ReplyDelete
  5. sedihnye.. AL-FATIHAH buat arwah nenek awk dear.. sabar ye..

    ReplyDelete
  6. jiwangnya..sweetnya awwww..heee rindu kawan sya ni..heehe

    ReplyDelete
  7. setiap yang hidup pastinya akan berakhir dengan kematian...

    ReplyDelete
  8. Sob sob mici.... aku rindu jugak gan arwah nenek aku...

    Ko jgn nak ilg sgt... kang aku cri ko kat balai polis....

    ReplyDelete
  9. ku pasti menunggu mu wahai michi yg comel..

    ReplyDelete
  10. Aku pun baru kehilangan datuk aku bulan lepas mici T_T

    ReplyDelete
  11. sabar ye..semoga rohnaya dicucuri Rahmat...

    ReplyDelete
  12. mael lambong...takziah atas pemergian nenekmu...jgn sedih2 dah..yg hidup mesti teruskan hidup dan jd lebih baikkk...apa kabarmuu??

    ReplyDelete
  13. Stay strong! And do come backk =)

    ReplyDelete
  14. Innalillah. Turut bersimpati atas pemergian nenek awak.
    Moga terus tabah.
    Moga allahyarhamah tenang di sana dan berada dlm gol orang2 yg beriman dan beramal soleh. Amin

    ReplyDelete
  15. takziah... be strong ye... jgn sedih2
    nnti nk bertetak dgn parang sama waa lagi... hehee ^^

    ReplyDelete
  16. takziah utk ktk sekoga
    welkambek ke dunia blogging misel..cun x pronounce utk nama ktk tok? hehe

    ReplyDelete
  17. salam takziah ya
    byk2 sedekahkan alfatihah :)

    ReplyDelete
  18. takziah,,moge roh tenang di sana..maaf lmbt ucp tkziah, bru online,,

    ReplyDelete

Copyright© Design by Michelle MarshmallOw 2014 ツ