Saturday, June 30, 2012

hilang ingatan ape?



aku rasa pelik pulakss hari ni , bukan hari nie je , lama dah rasa pelik xD Actually kan bila aku tak bukak blog , atau mlm2 tengah baring otw nak pejamkan mata kan haha .. banyak la wei aku punya hidea nak update entri siap dgn tajuk lg. Tak sabar rasa nak bukak belog the next day untuk publish hidea2 yg tengah banyak bergeliga di kepala hotak aku ! haha :P  Tp bila aje bangun pagi tu , banyak benda pulak aku fikir , fikir pasal apa aku nak masak hari nie tuk suami , opss bukan suami , utk family laa kan :P nak pakai baju ape , nak update status apa kat fesbuk kan. hahaha , tu takde. nak fikir text apa sesuai utk boyfriend lagi. kuang3 takde la .. last2 idea2 aku yg bergeliga semalam tu habis entah kemana menghilang. feuuuu terbang entah kemana die malayang ! apakah mcm tu ?? memang terus fullstop aku punya hotak nak update blog. eeee eeeiii bengong aku ! tak jugak aku nie hilang ingatan pulak iye :P kalau mcm tu macam mana aku nak update blog .. last2 post gambar curi dari fb je. tu ja la kejenye ,,, mencurikkk ! agagagaa .
bek lah , bukan ada apapun entry nie saje2 je   ^________^

_ADIOS_

------------------------------------------------------------------------------------------

4 comments:

  1. sila buat laporan polis utk aapa2 yg anda hilang itu..harap maklum :p..khakahkahkah

    ReplyDelete
  2. Eh, betullah.. MM pun slalu camtu.. Time malam nak tdo tu bukan main banyak lagi idea datang mencurah2 ke ladang gandum.. Dah siap rangka dah ni untuk post kat blog sok.. Tapi malangnya keesokan arinya semua lari bertempiaran ntah ke mana.. Haih.. -_-#

    ReplyDelete
  3. tuh perkara biase..sometimes lah..

    ReplyDelete
  4. Sebab tu kot kena ada buku kecik tepi katil. Cam org Barat ada Novel tebal, org Malaysia ada buku nota. Cer teka sape lebih kreatif lagi? Haha..

    ReplyDelete

Copyright© Design by Michelle MarshmallOw 2014 ツ