Monday, June 18, 2012

weeee I'm back :D


 
helo heloo helooo selamat petang dan salam 1 malaysia semua ! haha. lols :P oh yeah I;m back yah :D well since aku tak lama tak blogging so aku buat entry khas "I;M BACK" hehehe ... rasa2 1 bulan dah tak bukak blog. huhuhu lama ke tu? tak kan? :D well aku meriah sangat sambut GAWAI before this. meriah meriah meriahhhh .. hahaha. 

Tp even I'm back blogging thats not means aku hajin sangat nak wat entry ! huh agakss malas jugakss arr aku nie plus I have no idea nak update blog. wakakakaka so keja aku menconteng arang di shoutbox / fibox kawan2 blogger yg lain :D hmmm sejak gawai nie banyak benda jadi,rasa sweet la sangat hehehe :D

ohh alamak aku nak blah dulu ! rindu dengan blog nie,hampir nak berhabuk dah die , lol :D ouh ya,thanks tuk kawan2 yg wish selamat hari Gawai ngan aku hari tu .. :)
ok see ya :)

------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------

4 comments:

  1. patut la kita lama tak nmpak awak:) belum terlambat lagi ke nak wish selamat hari gawai..hikhik

    ReplyDelete
  2. @Pecinta pink^^hehehe .. sekarang nie I'm back .. :D
    terima kasih :)

    ReplyDelete

Copyright© Design by Michelle MarshmallOw 2014 ツ