Monday, June 25, 2012

korek hidung / kentut



hello/ hi
hehehhehe , nak gelak dulu .. boleh? xD ala2 senaman mulut la tu ... senaman gigi pulak? ketuk2 gigi anda dgn batu sampaii patah k? lol :P abaikan je ..
 
Nak cakap pasal KOREK HIDUNG & KENTUT di tempat awam. hahaha .. apa korang fikir kalo cakap sal benda tu? mesti fikir "eww kotornye ..atau tak sopan" kan? heeee xD Alahai tak heran lah kalo anda tercium bau kurang enak kat tempat awam apatah lg dlm keadaan sesak,banyak org .. huhuhu mcm mana la nak lari drpd keadaan cengitu? tp aneh jugak kan ada sesetengah org gelak pulak dengar bunyi kentut. suke ape cium bau hampeh tu? hehe .. dulu2 kan kite suka gelak tp sekarang tak ... laallalaala buat2 tak tahu je la xD Sekarang nie pantang aku dengar bunyi org kentut. berkedut weii dahi aku nak marah tp simpan je lah .. takkan plak nak marah2 depan org ramai kan? boleh ape hehehe .. bau kentut? hmmm .. nak pengsan bila tersedut bau wangi tu kan .. tp kat tempat awam apalah kite boleh buat selain tutup hidung / berkerut dahi .. ishhh sape lah kentut bau sampah tu kan. xD

1 lagi nie nak cakap .. dah kentut KOREK HIDUNG pulak .. alahaiiii bersih sangat. ini lg 1 benda aku tak suka. IShhh geli .. bukanlah kite tak pernah korek hidung tp kena la pada tempat kan? kalo tempat awam tak malu ke org tengok? kau yg korek tu takpe la , memang rasa kesedapan la sangat apatah lg kalo hidung tu gatal sangat gara2 tahi yg berketul2 tuh ! sopan la sikit kan , nanti ape plak org cakap pasal kite.. kalo kat rumah , tp aku syorkan dalam bilik masing2 je la, ko korek la sepuas-puas hati ko sampai lebam lubang hidung kau pun tak ape ... takkan tu pun nak aku ajarkan kot? erkk lol :P
Lebih dashyat lagi kalo lepas korek hidung salam pulak dgn org .. lepas tu makan pulak sampai habis kaki jari dijilatnye dgn kerak2 tahi hidung masih tak bercuci. ishhhh memang pengotor tahap koma weii.. ! ishhh geli haku ..boleh hilang selera makan kalo tengok org main korek2 nie haha~  arghhh sudah ,, taknok kopek panjang !

sopan la sikit ye kalau ye pun nak buang hangin dan korek tembaga tu.. lols YoYoCiCi - to poke one's tongue out
 
tengok tanda larangan niee ...

 
 
 

biar nampak comel tp jgn amalkan di tempat awam :P

----------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------

7 comments:

  1. akak terkena mgu lps...tukang gunting rambut akak tlh melepaskan kentutnya ms tgh syampu rambut akak... huhu.. :(

    ReplyDelete
  2. haha..besa lah tu..kena2 ag tym dlm bas sesak brdiri..fuh!mantop baunya tu..maybe ad yg pengsan..haha..

    ReplyDelete
  3. hahaa... kan... rase nk marah je bile org kentut buat muke xsalah... hahaa xD

    ReplyDelete
  4. @Pn. Sheila@CChuhu kesian akak .. kalo saya,saya jeling dia tajam2. hehe

    ReplyDelete
  5. @Sh Hily memang akan pengsan kalo bau kentut mcm sampah~
    o..O Apakah xD

    ReplyDelete
  6. korek hidung dlm tandas.pastu kentut senyap2..
    hehehhehehehe


    agak2 boleh x...

    ReplyDelete

Copyright© Design by Michelle MarshmallOw 2014 ツ