Monday, January 7, 2013

Tambah Trafik Tambah Follower 2013


Tanpa banyak bicara .. Jom , join segmen ni.


 
 klik banner
 
Blog aku ni adalah merupakan blog gaya hidup.Blog aku more to my personal life.Selain daripada aku suka menaip [kihkihkih].Aku juga suka membaca blog-blog yang supportive dan selain tu dapat menambah pengetahuan aku dan enjadikan blog www.hasrulhassan.com sebagai blog pendidikan buat blogger, blog ini menampilkan cerita yang berinformasi untuk semua.

Ingin memeriahkan segmen Tambah Trafik Tambah Follower sebagai usaha untuk perkenalkan blog saya ini kepada rakan blogger lain dan dunia blog Malaysia. Jom join .....
 
 Tarikh tutup untuk join segmen ini ialah pada 9 Januari 2013
 
____________________________________________________________

 
 
 

7 comments:

  1. mun nak juga join segmen nie . tapi tak taw nak hantar link kat mana .

    kalau mun buat entry , michel tolong hntar kan link boleh ?

    balas kat cbox taw :)

    ReplyDelete
  2. selmt bersegmen.. ish..bertuah punye budak suka sgt tukar2 tajuk blog..kompius daku.. hahaha

    ReplyDelete
  3. Salam, saya dtg dari segmen yg sama. Done Follow, BW ,& Komen entry awak ni :)Hope dpt Follow me back & komen di entry segmen yg sama ye. thnxx XD

    >>> http://aderakukeysah.blogspot.com/2013/01/segmen-tambah-trafik-tambah-follower.html

    ReplyDelete
  4. salam saya juga dari segmen yang sama, jemputlah singgah.. mai la follow...
    http://akudiadankamu-adanesz.blogspot.com/2013/01/tambah-trafik-tambah-follower-2013.html

    ReplyDelete
  5. Singgah sini dari segmen yang sama,

    Dah follow awak dah,

    Jom follow saya kalau belum,

    http://angellovesoldier.blogspot.com/2013/01/tambah-trafik-tambah-follower-2013.html

    ReplyDelete
  6. As-Salam. Terima kasih kerana kesudian join segmen HH dan undi blog dalam kategori Blog Pendidikan MSMW 2013. Seronok bila ada rakan-rakan blogger yang dikenali join dan vote. Sokongan rakan blogger seperti anda amat HH hargai.

    Terima kasih sekali lagi ...

    www.hasrulhassan.com

    ReplyDelete

Copyright© Design by Michelle MarshmallOw 2014 ツ