Monday, January 28, 2013

domain.my tak dapat bukak?


hye guys !

Jarang sekali rajin nak update entri malam2 cenggini.
Memandangkn dah terover rajin ni nak complain sikit.
Complain ? bukan complain tp nak tanya atau salah aku sndiri?
Err x tau -,-

Nak blogwalking.
suka blogwalking ,
tapi suddently link xleh bukak.
aku takleh nak masok blog yang guna DOMAIN.my
kerrr aku punya line lembab?
Tapi memang xleh masuk.
Masuk blog tanpa domain ok je.
kenapa erkk?

Blogwalking pun dah x jadi,
heran sendiri.
keep asking WHY WHY WHY
bukan listen listen listen tau =D

so just nak gtahu
TAK BOLEH NAK MASUK BLOG GUNA DOMAIN.my

************************************
tadi ada blogger ajak jadi sponser untuk contest dia
tapi aku xreti sebab x penah lagi jd sponser.
takut nanti aku larik pulak,HAHa =D

ok nak out
bai
XOxo
________________________________________________________



8 comments:

  1. kan kan kan... domain dot my ade masalh tp domain dot com xde hal... yg dot my ni klu nk masok jgk kene buat access cached ape ntah... mmg susah nk masok... huhuu
    sponsor nyayi nusery song free kt pemenang amacam? haahhaa

    ReplyDelete
  2. Aah.... Dot my tengah ada masalah dengan DNS server....
    Ada yang boleh bukak, ada yang tak boleh...

    ReplyDelete
  3. x pandai guna pun.. hehe setia kat blogspot ni je

    ReplyDelete
  4. hehe...sis dah tukar ke blogspot blk..senang.hihi

    ReplyDelete
  5. domain.my tengah problem kan ? skrg ni bila diorang tukar ke blogspot baru la boleh bukak . amboii michelle dilamar jadi sponsor ! kihkih

    ReplyDelete

Copyright© Design by Michelle MarshmallOw 2014 ツ