Friday, April 12, 2013

entri tidak bermotif :D


hey kamu , kamu dan kamu .. :)

semalam termimpi gigi patah ..
apa maksud disebalik mimpi gigi patah tu?
erkkk .. LOL. nasid baik mimpi kalo betol2 acano tu?

ini bukan gigi kite yeee. hehe :PPPP

memang dah takde mende aku nak buat entri.
Last-last aku publish entri cenggini jela .. bole cenggitu? kihkihkih :P

entri ni takde motif . kbai

XOxo
________________________________________________________

14 comments:

  1. mungkin gigi michelle akan patah btol2 kot..hahaha..takde la..anis gurau je >,<

    ReplyDelete
  2. mcam2 orang dulu2 tafsir pasal ggi patah ni, tp tak boleh percaya sgt bnda2 mcam tuh hehh

    ReplyDelete
  3. Kalau kita mimpi gigi patah , kepercayaan kitorang ada orang nak meninggal mici . Aku doakan semoga takde ape ape . Ko jangan lupa senyum ye. Aku ade dengan ko =)

    ReplyDelete
  4. Kalau patah betul2 rongaklah Michelle...
    Hehehheheh..

    ReplyDelete
  5. sebab tajuk entry tidak bermotif ni la yg buatkan aku rasa nak baca..hahaha

    kalau mimpi gigi patah, maknanya..errrr..nasib baik mimpi jer..

    ReplyDelete
  6. hurm aku tak pasti... tak boleh percaya sgt... tapi menurut org dulu-dulu klw mimpi gigi patah alamat tak baik... tapi itu superstitious nda bule caya 100%

    ReplyDelete
  7. erk...geli tgok gmbr tuh...ahahaahah...

    ReplyDelete
  8. woo..kmk pn pnh mmpi psl gigi,p gigi tercabut dlm mmpi ya..ada kwn mdh mmpi ya rmalam bruk..p kmk anggap mimpi mainan tidur jk..rileks jak..

    ReplyDelete
  9. haha. baru kalak kmk dengar org mimpi gigi patah.. haha

    ReplyDelete
  10. serius gigi kalau nk patah ke.. tercabut ke.. jgn la gigi depan..hahahaha.. gigi belakang2 xpe..

    ReplyDelete
  11. halo... lama x jenguk entry kmu..last pn hari tu.. terus no contact da.. ada mksd mimpi gigi patah tau...tp mknanya x baik... :( .. bnyk kn doa.. minta yg terbaik ok kwn. :)

    ReplyDelete

Copyright© Design by Michelle MarshmallOw 2014 ツ