Wednesday, July 18, 2012

itu keje ko iye?

taraaaa .... sila angkat kening kalo penah buat ? >,,< aku tahu ko penah buat , alah ngaku aje lah :P


korang buat tak mcm ni ? konon2 nak tiru time exam ? patut la SPM tak lepas ... hahaha.
kan bagus kalo kantoi ngan cikgu .. aku nak buat tp tak berani. kihkihkih. ok sudah ^___^

_____________________________
____________________________________________

14 comments:

  1. Ishk tak berani nak wat. Takut kantoi... Follow sini..

    ReplyDelete
  2. haha..mmg kantoi klu buat mcm ni...ish2...berani mati ja klu sapa2 yg buat mcm nih

    ReplyDelete
  3. halusnya..boleh ke baca tu..hehe

    ReplyDelete
  4. eh ni bukan setakat kat tapak tangan, tapak kaki pun aku penah buat ni ha ha ha ^___^

    ReplyDelete
  5. prnah hehe
    pling jahat mse form 4 laa
    tulis notes kat peha and then
    pegi toilet curi curi baca :P
    hikhihik

    ReplyDelete
  6. 377
    salam kenal dan follow 377
    ditunggu follow back...
    terima kasih

    ReplyDelete
  7. featured u dlm entry i

    http://tsukinano.blogspot.com/2012/07/penghargaan-segmen-ayu-saya-blogger-dari.html

    ReplyDelete
  8. banyaknya jawapan hihihi Sis waktu sekolah dulu tak berani jugak huhuhu

    ReplyDelete
  9. nak tgk kiri kanan pon takut time exam.. kalo kuiz atau test penah r wat sekai dua,huhu...nak dapat cary mark tinggi kan..^_^

    ReplyDelete
  10. Hahaha x penah buat laaa.... Hehehee

    ReplyDelete

Copyright© Design by Michelle MarshmallOw 2014 ツ