Saturday, May 5, 2012

_terima kasih awak_



:65:Sejak mula melihat awak, saya tidak sangka akan mencintai awak sedalam ini.. Seronoknya bila bersama awak, semuanya indah bila bersama awak ... Rasa nak selalu bersama awak. Saya senang bersama awak walaupun kadang2 takde ayat yg terkeluar dari mulut .. saya kelu bila bersama awak .. malu2. hikhik ... Saya tidak tahu kenapa saya cinta awak,syg awak ... Awak special bagi saya. sejak mula lihat awak saya sudah jatuh cinta .. oh itukah cinta pandang pertama? Awak, sejak kita bersama, saya banyak belajar erti sebenar diri ini. Awak banyak mengajar saya untuk menjadi seorang wanita yg baik,menjaga kelakuan dan menjaga diri sebagai seorang wanita. Rasa sangat beruntung diri ini memiliki awak yang sangat ambil berat ... rasa diri ini terlalu special.Bukanlah bermaksud saya tidak pandai menjaga diri sebagai seorang wanita tetapi kehadiran awak disisi saya membuatkan saya lebih menyayangi diri,lebih menghargai siapa diri ini walaupun saya bukan wanita yang baik. Awak berbeza dari lelaki yg pernah saya kenal .Terima kasih awak .. Rasa diri ini mahu berkongsi hidup bersama awak. Saya ingin awak menjaga saya selamanya ... Andai cinta itu bukan milik kita saya bersyukur dapat mengenali lelaki seperti awak .. Percayalah saya sangat menyayangi awak walaupun hanya seorang kawan ... Sekiranya awak memerlukan saya,saya sentiasa disini untuk awak ..
sekali lagi terima ksaih awak ... :h:

2 comments:

Copyright© Design by Michelle MarshmallOw 2014 ツ