Wednesday, July 4, 2012

_ cinta _


Sapa kata cinta itu kejam ? Cinta tidak kejam cuma manusia yang tidak pandai menhargai cinta. Cinta hadir tanpa diduga. oh sekali pandang sudah terus jatuh cinta. Bila hati sudah jatuh cinta terasa segalanya indah. Tapi aku terlalu lemah berurusan dengan cinta. Selalu sahaja air mata mengalir kerana cinta. Kenapa cinta yang selalu diagung-agungkan padahal kerana cinta juga sengsara. Kenapa kerana cinta kita lupa akan kesedihan yang akhirnya cinta beri pada penghujungnya. Kenapa cinta membuat janji tetapi tidak ditepati sehingga merana diri dek kerana cinta. Kenapa cinta menitiskan air mata padahal orang berkata ah indahnya cinta.
 
Cinta, kenapa cinta perlu wujud antara kita. Kenapa cinta begini sahaja jalannya. Cinta,ah aku lemah kerana cinta. Asyik menangis kerana cinta padahal cinta yang ditangisi tidak peduli akan kecewanya hati.Cinta, aku sungguh tidak mengerti mengapa wujudnya cinta. Alangkah indahya tanpa adanya cinta yang membinasa jiwa. Tetapi tidak,aku tidak menyesal mengenali cinta. Akanku lebih matang mengenali erti cinta.
 
Cinta tidak perlu diagung-agungkan kerana DIA lebih tahu cinta sebenar untuk kita. Aku ingin cinta selamanya bukan cinta sementara. Tetapi kenapa cinta yang aku pilih. Kenapa aku mengenali cinta padahal cinta tidak mengenali aku siapa Salahkah aku ingin mendekati cinta, salahkah aku ingin mengenali cinta? Cinta, akhirnya kau pergi jua bersama hati yang luka tanpa sepatah bicara.
Cinta , adakah ini yang dikatakan cinta. Cinta ouh cinta !

 
 
_sekadar bicara_

_____________________________________________________________________________

9 comments:

  1. cinta ini tersngt lah indah.......hargailah cinta

    ReplyDelete
  2. nice....
    cinta tue indah andai kedua2 pihak mencintai antara 1 sama lain....kadangkala pergaduhan tue menyerikan lagi kisah cinta 2 insan....

    ReplyDelete
  3. cnta ssh utk ditafsir,tp cnta sesma mnusia lbh sengsara =),indah andai kata mpu miliki cnta yg diingini

    ReplyDelete
  4. wahh... sye takot kehilangan cinta... hehee xD

    ReplyDelete
  5. cinta Allah juaaa yg hakiki. ;)

    ReplyDelete
  6. cinta bukan segalanya ^_____^

    ReplyDelete
  7. betul cinta xkejam..org2 tu yg kejam kan..

    ReplyDelete
  8. cinta x kejam mcm org bunuh kita...hahah

    ReplyDelete
  9. kita yg kejam dgn cinta...kita salahkan dia bila kita gagal... kita benci dia...bila kita ditinggalkan....

    ReplyDelete

Copyright© Design by Michelle MarshmallOw 2014 ツ