Tuesday, September 11, 2012

'Segmen: Be My Follower by Didiey'.


 

klik banner untuk join ...
segmen tamat :: 23/10/2012

follower :: 493
err target follower? rasa2nya selagi berblogging selagi tu aku nak tambah follower ,
takde had ... nak carik kawan di alam maya at least nanti aku pegi kawasan korang
boleh tumpang tidur rumah. kehkehkeh ... ;P

jom ramai2 join~ tag semua blogger malaysia nih hehe ;)
BELLA and SURI lu berdua ditag ^____*

kdone ! promote habis2 

__________________________________________________


14 comments:

  1. wah!suka target awk..hehe
    thanx tau sbb join n promote kan :)

    ReplyDelete
  2. hahahaha
    boleh tumpang rumah tak leh blah
    hahaha

    ReplyDelete
  3. wahhhh join lg,, lu gila bersegmne mcm wa jugak hahaha

    ReplyDelete
  4. baiklah.. hehe.. ku pun join juak segmen.. :)

    ReplyDelete
  5. @BeLLa hahaha .. aku ni tamak jugak mcm lu :P

    ReplyDelete
  6. SAlam.Singgah BW sini dari segmen yangs sama.

    http://dindamaisarra.blogspot.com/2012/09/segmen-be-my-follower-by-didiey.html

    ReplyDelete
  7. Datang dari segmen yg sama :)) Sy follower ke 517# , singgah laa di blog saya ni : http://www.yanaliyana.com/2012/09/segmen-be-my-follower-by-didiey.html

    TQ :D

    ReplyDelete
  8. Hi awak... sya bw dari segmen same.. follow sini taw, jemput singgah yee :)

    http://angellovesoldier.blogspot.com/2012/09/segmen-be-my-follower-by-didiey.html

    ReplyDelete
  9. Salam.. Singgah dari segmen yang sama.. Mari terjah entri terbaru saya..:) http://www.aimisyahirah.com/2012/09/syoknya-dapat-menikmati-keropok-lekor.html

    ReplyDelete
  10. salam..singgah dari segmen yg sama.. :)
    follow you..!
    singah balik yew
    http://threeseptemberfingers.blogspot.com/2012/09/segmen-be-my-follower-by-didiey.html

    ReplyDelete
  11. singgah dari segmen yang sama.. ^_^

    http://bird7842.blogspot.com/2012/09/segmen-be-my-follower-by-didiey.html

    ReplyDelete
  12. singgah n follow..

    menanti kunjungan balik..

    http://juejaynee.blogspot.com/2012/09/segmen-be-my-follower-by-didiey.html

    ReplyDelete

Copyright© Design by Michelle MarshmallOw 2014 ツ