Sunday, September 2, 2012

hoping for miracle


 


 
cepatnya masa berlalu .., pusing punya pusing , putar punya putar sekarang sudah bulan september , september tu bulan 9 .. kang ada plak yg tak tahu. hahaha memang tak bole blah ... ! Hopefully bulan september ni memberi sinar  dalam hidup aku ,, sinar la sangat kan. padahal hari2 aku besinar makan tidur makan tidur .. kerja menghabiskan duit mak bapak. kau ade? tak ade kan ... untungnya mak bapak aku ada anak mcm aku. hahahaha ..
 
 
 
aku harap bulan september lebih baik dari sebelum ni .. SEPTEMBER please be nice to me .......

God hear my prayer~~

 
 

10 comments:

  1. haha :) september always be nice ~

    ReplyDelete
  2. haha ~ september always be nice :D

    ReplyDelete
  3. Ni septembar yg kena be nice to u ke... atau you have to be nice to september, in order september have to be nice to you?? hahaha kasi penin sama ko bah..

    if you miss me... i will miss u too :)

    ReplyDelete
  4. semoga bulan september memberi manfaat yang baik untuk kita.. :)

    ReplyDelete
  5. Moga pada bulan nieh... Hidup anda lebih ceria2 selalu... ^_^

    ReplyDelete
  6. haha semoga september ko bersinar sinar terang benderang lah michelle.
    eh kalo mcm tu mak bapak aq pun bertuah ade ank mcm aq.aq pun mkn tdo jgk.hahaha

    ReplyDelete
  7. wake me up when september ends... zzzz... ;p

    ReplyDelete
  8. @Cendol
    harap2 begitu la cenfol .. hahaha seangkatan la kita ni cendol :P

    ReplyDelete
  9. hahax . hppy september's month :)

    ReplyDelete

Copyright© Design by Michelle MarshmallOw 2014 ツ