Tuesday, September 11, 2012

Tenangkan hati ... ;)

hye uollsss ...
entry ni nak ajak kamu org menari ... oppa gangnam style. nak ?? ikut cara masing2? tenangkan hati bah tu..hahaha.. abaikan je. Malam ni aku nak menenangkan perasaan aku yg entah apa2 nie ,,, mungkin aku terlalu emosional kot. Malam ni nak tido awal sikit dan esok pagi bangun lewat. hehehe ... ;) Tak nak dah fikir benda2 yg buat kepala aku serabut..

Pada dia aku mohon maaf ... aku sudah mula rindu. hehe ...
malam ni nak senyum2 je , tido dalam keadaan senyum pun takpe , takde org nampak pun. >_<
wehh jangan suka tido lewat2 malam tau , ada hantu usha  org kata tak baek , muka tak nampak seri bagi anak dara macam aku ! heheheehe :P

senyum !

 
 
ok dah , selamat malam .. jumpa esok ;)
 
 
 
 
bubyeee ..
______________________________________________________
 
lovely , michelle Bee

6 comments:

  1. Dah ko kenapa time tidur pun nak senyum bagai...?? seram sejuk pulak aku keh keh keh... dah dah gi tido... aku pun sama la ni ha ha ha nite2 mici... malam nanti jumpa ko kat dalam mimpi aku ek?? :)

    ReplyDelete
  2. like this entry...anak dara x elok tidoq lmbt...tpi tak elok jgk..bgun awai sngt mcm zieya ni.waa..letyh

    ReplyDelete
  3. @paripariputih bhahaha itu le ko tak tau PPP , senyum sambil tdo tu umpama merawat muka agar gebu montok. hahha :P

    ReplyDelete
  4. @~MiZz Atie ZieYa~ hehehe .. bangun awal lg elok tau , bangun lambat nanti rezeki tak masok. :D

    ReplyDelete

Copyright© Design by Michelle MarshmallOw 2014 ツ