Wednesday, September 5, 2012

_wordless wednesday 17_ :: penah buat ke?


perghh sedapnye ....  jangan la nangis. stop je lah .. sikit2 nangis ! meh kau buat aku plak,baring la ...
ok tak boleh blah !!

 


 kan memang sedap ... bhahaha.
sape pernah buat??

____________________________________________________

13 comments:

  1. hahha pnah buat cucuk mata adik gna lidi :P

    ReplyDelete
  2. pnah cucuk mata adik dgn lidi

    ReplyDelete
  3. ok cucuk lubang idong dgn korek tinga aku selalu la buat (dengan gigih sekali ha ha ha) tapi cucuk lubang mata dengan rambut... erm... apakah?? tak penah pulak aku dengar org buat... ada ke?? euwwww nape perlu siksa biji mata ko?? ade de de...

    p/s: manok dan itit aku apa khabar?? ha ha ha >..< harap derang tak rindu kat aku gila2 ^..^

    ReplyDelete
  4. xpernah juak eh.. baruk kmk dengar la tok. hehe

    ReplyDelete
  5. @paripariputih itu le ko tak taw PPP .. cer ko try ngan Incek suami ko. hahha~~
    sihat2 je diaorg tu ,semakin tembam. hihik~

    ReplyDelete
  6. aku x penah buat. dan tak penah nampak org buat
    tp mse aku kat unimas dulu. kawan aku. die buat. aku dah macam
    "kau buat apeee doww?"
    die pandang dan senyum. sambung buat balik.

    ReplyDelete
  7. tak penahhhhhhh. hee. masuk bulu mate pun dh takleh bukak mate. ni kan cucuk dgn rmbut. ;)

    ReplyDelete

Copyright© Design by Michelle MarshmallOw 2014 ツ