Sunday, February 3, 2013

| Dilayan jangan |


hye reader , stalker and silent readers
ehh :D

saja je aku nak update entri ni 
sebab  mood rasa dah dekat-2 nak menjunam terus ke dasar laut dalam HAHA
so sebelum mood ni terus menuju ke laut maka kena update
walaupun tak berisi content dia,
haha kau ada macam aku jah?
 
maksud wa mood berblog ni dah makin takde
so sebelum mood kehabisan stok
baik update apa2 sahaja yang tak berapa nak berfaedah :P

Ok la just be serius.
Actually  aku tak suka bila ada number-2 yg x dikenali 
kacau2 , miss call , hantar2 msg kat aku ni.
Maksud aku handphone tu la..
Ganggu sangat2 aku rasa.
Aku tak nak layan orang macam tu.
*see ada miss call  ni dr entah sapa ntah*
Benci, jangan jawab panggilan macam tu
orang nak mengorat 
aku ni pantang kena mengorat, ehh? HAHA

kawan aku palingggg , suka bagi number hp aku kat orang x aku kenal
sebar2 number aku yg comel tu kat org lain.
takde pung nak tanya aku dulu.
ingat kredit free ke nak layan? ehhh .. HAHA
lagi bahaya kalo terkena panggilan palsu kan?
zaman sekarang ni macam2 boleh jadi.

sekarang ni dah tak pakai dah ...
"hai leh kenalan ngan awak tak?"
aku sekarang ni dah tak makan dah sesi perkenalan macam tu.
kalo dalam film ok je. hahaha..
kalo orang tu kawan u sendiri sengaja nak kenakan u , huhh malu la ..
aku dah pernah kena dah.
macam syok je aku message ngan org yg aku x kenal tu
sekali kawan aku sendiri yg kenakan aku. malu aku ,, 
siap gelak nak mampus ngan aku.
bertuah kan punya kawan.carilah kawan macam ni yeee...

ok bai 
XOxo
__________________________________________________



12 comments:

  1. hahah beb aq slalu dpt pggilan mcm tu.. besa la retis nak naik nama..bab2 nak kenal tu biasalah,, kekadang derang slah number kununnya.. thne ambik poin dlm kesempitan nak kenal katanya.. perrrgghht pegi la kn... jgn harap ko nak kenal aq .//ehhh. owhh mentabah je aq komen ni.. ekekek...

    \klu pgilan palsu nak no akaun tu .. yg tu jgn layan la.. sebab kta dh boleh agak yg dia nipu.. lebih2 lagi line indon...

    ReplyDelete
  2. @Lina Hamiedah haha jgn nak bajet retis sgt weii.. retis pong x cemtu tau.haha ..
    indon memang peminat setia kita malaysia beb.
    hahaha..

    ReplyDelete
  3. yup sya setuju..!! sya pun tak suka kalau ada number sesat yang bajet hot n cantik number dia nk kacaw2,miss call2 ni..eee geram2..hehe

    ReplyDelete
  4. Kalau saya memang RQ terus. Kalau dye tak payah, tak nak layan. Kalau dye bagi, msg 1 2 kerat then guna kdit tu utk msg dgn Incik Boss.. Hahahah..

    ReplyDelete
  5. nasiblah aku ni jenis yg tak angkat call & jenis yg tak reti nk reply msg. lagi2 kpd nombor yg aku tak save maksudnya aku tak kenal la =) hehe

    ReplyDelete
  6. yg peliknye... knape guwa xpernah terime panggilan mcm tuh?
    nak gak rse diganggu... huhuu
    hahahaa xP

    ReplyDelete
  7. haha kawan bella pernah jugak kenakan bella macam tu . kite ni syokkk je melayan . tup2 kawan buat taik . gila maluuu ! haha

    ReplyDelete
  8. hahah itu mmg jgn dilayan.takde Class lah org silap2 nombor tu :P haha
    buang masa,buang kredit je silap2 malu pun dpt kannn macam kwn ko kenakan ko.heheh :P

    ReplyDelete
  9. mmg xkan layan no xkenal..huhu

    ReplyDelete
  10. bh..kmk pun ada kena mcm ya juak marek..bila dpt tauk kwn dirik empun mengenakan kta, sa mowk tampar muka ngan selipar jepun jk sa..hahaha..knek tok xda gk cm ya..ng x dllyn nombor nk pelik2 jk upa..

    ReplyDelete
  11. wah...ramai nyer peminat ko ye bah...

    ReplyDelete
  12. nombor2 tak dikenali jgn dilayan sgt..takut2 dia ada maksud lain..habis kita nanti..so, hati2 ya..:-)

    ReplyDelete

Copyright© Design by Michelle MarshmallOw 2014 ツ