Thursday, April 5, 2012

suka dengar ♥♥


penah dengar lagu ni? mesti penah kan .. suka dengar lagu ni,cam bez je. takde pape nak update so last2 ni la semata2 nak update belog. hahaha~~ sesuai gtu dituju ngan org TERsayang :D baik2 sayang .. bekali2 dengar lagu ni dalam 1 hari, tidak bosan ok , hehehe ........

 

hahh , ni aku sertakan sekali lirik die~~

aku tak ingin kau menangis bersedih
sudahi air mata darimu 
Yang aku ingin arti hadir diriku
Kan menghapus lukamu sayang

Karna bagiku kau kehormatanku
Dengarkan, dengarkan aku

Reff:
Hanya satu pintaku
Untukmu dan hidupmu
Baik-baik sayang
Ada aku untukmu

Hanya satu pintaku
Di siang dan malammu
Baik-baik sayang
Karna aku untukmu

Semua keinginan akan aku lakukan
Sekuat semampuku, sayang
Karna bagiku kau kehormatanku
Dengarkan, dengarkan aku
Repeat reff

memang heart la lagu ni .. hehehe ........


                                                                baik-baik sayang  ♥♥

                               

No comments:

Post a Comment

Copyright© Design by Michelle MarshmallOw 2014 ツ